חשיפת קול חי: כהן יבלום מיסיונרים באירועים ירושלמיים

בהתכנסות הקרובה של דיקטריון אריאל המאשרת פרוייקטים, יבדוק הרב כהן את פשר הניצול המסוכן, במטרה למנוע מקרים כאלו בעתיד
ישראל פריי 4 Comment on חשיפת קול חי: כהן יבלום מיסיונרים באירועים ירושלמיים

טענות על פעילות מיסיונרית ערה המתנהלת במסגרת אירועים תיירותיים בירושלים, פורסמו בהרחבה באתר 'קול חי', ובעקבות כך, הודיע נציג ש"ס כי יפעל לבלום את פעילות המיסיונרים

צילום: Hadas Parush/Flash90
בהתכנסות הקרובה של דיקטריון אריאל המאשרת פרוייקטים, יבדוק הרב כהן את פשר הניצול המסוכן, במטרה למנוע מקרים כאלו בעתיד
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתחילת השבוע חשף אתר 'קול חי' כי בבאירועי תרבות ירושלמיים הנערכים בימים אלו, מתקיימת פעילות מיסיונרית. בעקבות הפרסום, הודיע סגן ראש העיר כי יפעל נגד הפעילות, וימנע את הישנותה בהמשך.

בימים האחרונים, על תוואי הדרך בפסטיבל הפופולרי, נמצאת כנסייה הנקראת כנסיית עמנואל או כנסיית המשיח – המכונה כך ע"י הנוצרים – ומנהלי הכנסייה מנסים לנצל את המצב שהפסטיבל המפורסם מביא לפתח הכנסייה מאות יהודים תמימים, והחליטו להעמיד צוותים שמשדלים את העוברים ושבים להיכנס ולהתרשם מתות הנצרות.

בעקבות פניית אתר 'קול חי', סגר"ע ירושלים ומחזיק תיק החינוך מטעם ש"ס צביקה כהן, החליט לבדוק את הטענות הרבות סביב ניצולם של כנסיית עמנואל את בוא התיירים למשיכת יהודים תמימים ולנסות לשדלם לנצרות. בהודעת לשכתו נכתב כי "בהתכנסות הקרובה של דירקטריון אריאל, יבדוק הרב כהן את פשר הניצול המסוכן, במטרה למנוע מקרים כאלו בעתיד".

עוד נודע לאתר 'קול חי' כי בעקבות פנייה של יד לאחים למשטרה הוחלט להעמיד אבטחה במקום ע"מ למנוע את הפרובוקציה של הנוצרים מכנסיית עמנואל.



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    הייתי שם זה באמת מזעזע